
- Історія
- Про нас
- Виховна робота
- Методичний кабінет
- Нам лише 90...
- Досягнення
- Розклад занять
- Музей
- Атестація педагогічних працівників
- Інформаційно-бібліотечний центр
- Безпека життєдіяльності
- Партнерство
- Інформація про діяльність
- Дистанційне навчання
- Уповноважена особа

Кам'янське ВПУ
Для абітурієнта
Наша адреса:
м. Кам'янськепр. Гімназичний,10
Індекс: 51925
Тел.: (0569)55-42-55
e-mail: dndz_vpu@ua.fm kamvpudp@gmail.com Приймальна комісія тел.:067-369-38-35
e-mail: dndz_vpu@ua.fm kamvpudp@gmail.com Приймальна комісія тел.:067-369-38-35





Оксьом Віталій Петрович, голова МК фізичної культури та захисту Вітчизни
МЕТОДИКА ОЦІНЮВАННЯ РУХОВОЇ АКТИВНОСТІ УЧНІВ
В умовах демократизації та гуманізації процесу навчання й виховання значну роль відіграють диференційований та індивідуальний підходи, ситуація успіху в навчанні для учнів середнього рівня, що є стимулом для учнів, яким педагог допомагає вийти на вищий рівень навчальних досягнень, проводячи індивідуальні та додаткові заняття.
Відповідно до цього змінюються й підходи до оцінювання навчальних досягнень учнів. Оцінювання має ґрунтуватись на позитивному принципі, що, насампередпередбачає врахування рівня досягнень учня, а не ступеня Його задач. Крім того, слід зауважити, що оцінка є одним із найвагоміших мотиваційних чинників для учнів.
Розроблена методика є стимулюючо-мотиваційною, що визначає таку організацію оцінювання навчальних досягнень учнів, коли його проведення стимулює бажання покращити свої результати, розвиває відповідальність і формує позитивну мотивацію виконання фізичних вправ.
«Методика одного балу» ефективна у використанні на уроках повторення закріплення навчального матеріалу. Переваги запропонованої методики оцінювання рухової активності учнів:
- висока моторна щільність уроку;
- можливість оцінити роботу кожного учня на уроці;
- дозволяє учням здійснювати самостійний добір вправ;
- спонукає до самоконтролю власного самопочуття;
- дає можливість отримати достатньо високу оцінку учням із низькими фізичними даними,
Вся методика базується на взаємній довірі викладача та учня. Завданням учителя є здійснення постійного контролю за правильним виконанням вправ та рахунком балів. У цьому йому допомагають звільненні від занять учні.
Згідно із запропонованою методикою оцінювання відбувається наступним чином:
- учень самостійно вибирає вправи із запропонованих вчителем;
- учень виконує вправу в довільному темпі за необмежену кількість підходів;
- інтенсивність виконання вправи не більше 80% від максимального (враховуючи індивідуальні особливості учня: фізичну підготовку, психічний стан, тощо);
- за виконання одного виду вправ учень може отримати не більше З балів (для забезпечення навантаження на різні групи м'язів);
- обов’язковою вимогою є дотримання правильної техніки виконання вправ.
Спартакіада

Жадан С.І.
Розклад занять спортивної секції з волейболуПонеділок, Четвер – юнаки 16.30 – 18.00 - дівчата 15.00 – 16.30

Розклад занять спортивної секції з баскетболу
Понеділок, Середа, П’ятниця – юнаки 16.30 – 18.00 - дівчата 15.00 – 16.30


Расторгуєв І.П.
Розклад занять спортивної секції з футболу
Понеділок, Середа - 15.45-17.15
Вівторок, Четвер, П'ятниця – 15.45 – 18.00
Субота 9.30-11.00, 11.00-13.15


Сагун М.І.
Розклад занять спортивної секції з настольного тенісу
Понеділок, Середа, П’ятниця – 15.30 - 17.30


Петеримов В.О.
Розклад занять спортивної секції з важкої атлетики
Понеділок - 15.45-17.15
Вівторок - 15.45-18.00
Середа - 16.30-18.45 (гуртожиток)
Четвер - 15.45-17.15
П’ятниця – 15.00 - 17.15
Субота 9.30-11.00, 11.00-13.15
